Gratis verzending

boven € 50,00 naar Nederland en België

Veilig betalen

met iDEAL, Bancontact en meer..

Scherp geprijsd

Voor goede kwaliteit

Fietskarren bezorgen en retourneren

FIETSKARREN BEZORGEN

Verzendkosten

Alle producten die u bij de Fietskar Winkel bestelt, worden gratis bezorgd binnen Nederland én België. U betaalt dus geen verzendkosten voor massagetafels, zadelkrukken of accessoires. Wij leveren ook naar Frankrijk en Duitsland. U betaalt in dat geval € 29,75 verzendkosten. 

Wilt u onze producten laten bezorgen in een ander land binnen de EU? Neemt u dan contact met ons op via info@fietskar-winkel.nl

Levertijd

Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen gaan wij ermee aan de slag. We streven ernaar om uw bestelling zo spoedig mogelijk op uw adres te laten bezorgen. Voor goederen die wij op voorraad hebben lukt dit doorgaans binnen één tot drie werkdagen (in Nederland en België). Verzendingen naar andere landen hebben een langere levertijd.

Ook artikelen die niet op voorraad liggen kennen een langere levertijd. Wij nemen in dat geval contact met u op.

RETOURNEREN EN GARANTIE

Retour

Bent u niet tevreden over uw fietskar of is er iets niet in orde? Neemt u dan contact met ons op. U heeft als consument het recht de aankoopovereenkomst te herroepen binnen 14 dagen na ontvangst van het geleverde product. U dient hiervoor het formulier herroepingsrecht in te vullen. Dit formulier kunt u hier downloaden, invullen en mailen naar info@fietskar-winkel.nl of printen en bijvoegen bij uw te retourneren bestelling. Het artikel stuurt u daarna in ongebruikte en onbeschadigde toestand, in de originele verpakking retour naar: Enduring / De Fietskar Winkel, Oud Heiligeweg 4, 4307 LB Oosterland.

Garantie

Op onze fietskarren berust een garantietermijn van 5 jaar op het frame. Voor de meeste overige producten geldt een standaard fabrieksgarantie van 12 maanden, met uitzondering van de meeste accessoires. Wanneer in de garantieperiode zich een mankement aan uw product voordoet, neemt u dan contact met ons op. Mail met info@fietskar-winkel.nl en laat ons weten om welk artikel het gaat, wanneer u het heeft aangeschaft (het liefst met bestelnummer) en wat de situatie is. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. Na overleg zullen we dan besluiten wat de beste oplossing is. In veel gevallen zullen we onze reparatieservice inzetten.