Hoe werkt de fietskar garantieservice?

Vertoont uw fietskar een mankement dat niet aan 'wear & tear' (normale gebruiksslijtage) te wijten valt? Dan komt uw fietskar in aanmerking voor onze garantieservice. Hoe gaat dat in zijn werk?

1. Contact opnemen

Mail ons (via info@fietskar-winkel.nl) en legt u nauwkeurig uit wat het mankement aan uw fietskar is. Gebruikt u zonodig foto's aan uw mail toe, dat helpt ons een duidelijk beeld te krijgen van het probleem. Vermeld de datum van uw aankoop en uw ordernummer (te vinden op de online factuur)

2. Beoordeling van het mankement/overleg

Wij beoordelen het mankement en overleggen met u om te kunnen bepalen wat de volgende stap wordt. In de meeste garantiegevallen kunnen wij onze reparatieservice inzetten, in sommige gevallen zullen wij uw fietskar of ander product, vervangen.

3. Uw product (laten) repareren of vervangen

Voor eenvoudige reparaties volstaat het dat wij u een vervangend onderdeel toesturen met een instructie over hoe u de reparatie kunt uitvoeren. Voor grote of complexe reparatiegevallen kan er een medewerker van de Fietskar-Winkel bij u thuis komen om de reparatie uit te voeren, of we laten de reparatie uitvoeren door een servicecenter bij u in de buurt. 

In sommige gevallen kan er sprake zijn van een total-loss situatie. In dat geval vervangen wij uw defecte product door een nieuwe.

Terug naar het overzicht